Zgłoś sugestię

Pomoc

Kto może dokonywać zakupów? Koszyk Statusy zamówienia Wysyłka za granicę
Dlaczego warto się zarejestrować? Jak kupować? Formy płatności Odbiór przesyłki
Budowa sklepu Wyszukiwarka Zmiana danych na fakturze VAT Reklamacje
Moje konto Kody rabatowe Newsletter Koszty wysyłki
Realizacja zamówienia Bezpieczeństwo Inne pytania?

 

 

Kto może dokonać zakupów w naszym sklepie?

 

Zakupów w naszym sklepie może dokonać każda osoba. Złożenie zamówienia na produkty oferowane w naszym sklepie nie wymaga rejestracji konta w systemie sklepu.

 

Dlaczego warto zarejestrować konto na www.seltrade.pl?

 

Z rejestracji konta użytkownika w naszym sklepie wynikają następujące korzyści:

  • dane kontaktowe i dane do faktury VAT zostają zachowane i nie ma potrzeby ich każdorazowego wprowadzania podczas następnych zamówień
  • historia wszystkich zamówień, jakie zostały wykonane przez właściciela konta zostaje zachowana, a jej przeglądanie jest łatwe i intuicyjne
  • osoby posiadające konto w naszym sklepie mają możliwość dodawania, usuwania bądź edytowania swoich danych.

 

Ilość funkcjonalności dostępnych dla użytkowników sklepu będzie rosła wraz z zapotrzebowaniem naszych klientów.

 

Budowa sklepu

 

Z perspektywy użytkownika sklep składa się z sekcji nagłówkowej, w której znajdują się:

  • panel logowania/rejestracji do sklepu
  • panel opcji "szukaj" umożliwiający znalezienie konkretnego produktu w sklepie
  • ikona koszyka umożliwiają monitorowanie stanu koszyka
  • pozioma belka z menu nawigacyjnym umożliwiającym łatwe poruszanie się po sklepie
  • panele po lewej stronie umożliwiające nawigację po kategoriach produktów

 

 

W menu poziomym znajdują się kolejno:

 

Link „Strona główna”, na której w centralnej części znajdują się produkty wyróżnione. Po lewej stronie znajduje się panel z listą kategorii produktów dostępnych na sklepie oraz panel z danymi kontaktowymi do naszej firmy.

 

Link „Promocje” prowadzący do pod strony z produktami oznaczonymi, jako objęte promocją. Produkty te inaczej niż w wypadku strony głównej wyświetlane są w formie listy.

 

Link „Pomoc” prowadzący do pod strony, na której właśnie się Państwo znajdują. Dodatkowo w górnej części tej pod strony został zlokalizowany link o nazwie "Regulamin", którego klikniecie umożliwi zapoznanie się z regulaminem naszego sklepu.

 

Link „O firmie” prowadzący do pod strony umożliwiającej odnalezienie danych kontaktowych naszej firmy oraz przeczytanie kilku zdań na temat firmy Selmax.

 

Link „Kontakt”, który wprowadziliśmy specjalnie dla Państwa wygody. Zawarliśmy w nim dane kontaktowe oraz mapkę z lokalizacją siedziby naszego sklepu, w którym można osobiście odebrać zamówiony towar.

 

Moje

 

Po kliknięciu w link "Moje konto" zarejestrowani użytkownicy mają możliwość:

  • zapoznania się z historią wszystkich swoich zamówień za pośrednictwem intuicyjnego panelu
  • zmiany danych teleadresowych
  • zmiany hasła do sklepu (dla bezpieczeństwa polecamy nie udostępniać swojego hasła osobom trzecim). Uwaga, Administracja sklepu nigdy nie wysyła zapytań z prośbą o podanie hasła. Jeżeli zetknęliście się Państwo z próbą wyłudzenia hasła prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres mailowy kontakt@seltrade.pl

 

Koszyk

 

Jak na każdych zakupach tak i w wypadku zakupów internetowych najważniejszą częścią sklepu jest koszyk.

 

W górnej części okna widoczna jest zawartość koszyka w postaci nazw produktów wraz z cenami, ilościami oraz wartością ogółem zamówionych produktów.

 

Po wybraniu sposobu płatności, rodzaju wysyłki i kliknięciu przycisku "proszę o rachunek" zostaną Państwo przeniesieni do podsumowania zamówienia. Państwa zamówienie stanie się wiążące dopiero w chwili jego potwierdzenia.

 

Wszystkie pola formularza zamówienia są zabezpieczone przed wprowadzeniem nieprawidłowych danych (np. wpisanie nazwy miasta zamiast numeru telefonu spowoduje pojawienie się komunikatu o błędzie w formularzu).

Wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką (*) jest niezbędne w celu złożenia zamówienia.

 

Po kliknięciu przycisku "Wyślij zamówienie" zostanie ono zapisane w naszym systemie, jako zlecenie do realizacji i otrzyma status "Przyjęte do realizacji".

 

Więcej na temat możliwych statusów realizacji w sekcji "statusy realizacji".

 

Jak kupować?

 

W naszym sklepie proces samego wyboru produktu został uproszczony do niezbędnego minimum.

Po lewej stronie okna głównego zlokalizowane jest menu zawierające kategorie główne, na jakie podzielone zostały produkty znajdujące się w ofercie naszego sklepu.

Po kliknięciu w główną kategorię, w centralnej części strony, pojawi się lista produktów do niej przypisanych. Kategoria główna może także zawierać tak zwane pod-kategorie, które umożliwiają sprecyzowanie kryteriów przeglądania produktów. Przykładem w tym wypadku może być kategoria „Małe AGD”, do której należą zarówno czajniki, jak i płyty grzewcze. Reasumując, rozwijane drzewo kategorii i pod-kategorii umożliwia łatwe i szybkie oddzielenie od siebie produktów. Po kliknięciu w główną kategorię "Małe AGD" wyświetlone zostaną wszystkie produkty w tej kategorii. Natomiast po kliknięciu w pod-kategorię "czajniki" wyświetlone zostaną tylko wyselekcjonowane produkty. Oprócz nazw produktów w kategoriach i subkategoriach produkty wyświetlane po prawej stronie ekranu zawsze zawierają miniaturę produktu, jego skrócony opis oraz cenę. Aby dodać produkt do koszyka wystarczy kliknąć przycisk "dodaj do koszyka" zlokalizowany pod ceną produktu. W celu uzyskania dodatkowych informacji o produkcie należy kliknąć przycisk "Więcej".

 

Po kliknięciu przycisku "Więcej" zostanie ukazana karta produktu zawierająca galerię zdjęć, skrócony opis, cenę, oraz szczegółowy opis produktu.

W karcie produktu mogą znajdować się także zakładki "cechy produktu", "opinie", "gwarancja", "kontakt z opiekunem produktu" i inne. Wszystkie te elementy skupione zostały w jednym miejscu specjalnie dla wygody naszych kupujących.

 

Realizacja zamówienia

 

Od chwili złożenia zamówienia przez klienta, aż po wysłanie paczki z produktem każdy z etapów przygotowania produktów opatrzony został statusem. Kiedy status zamówienia zmienia się np. z „przyjęto do realizacji” na „przygotowanie do wysyłki” klient, którego dotyczy zmiana statusu automatycznie otrzyma maila z informacją o jego zmianie. Więcej na temat statusów tutaj.

 

Jak korzystać z wyszukiwarki produktów w obrębie sklepu?

 

W sekcji nagłówkowej strony znajduje się wyszukiwarka ułatwiająca wyszukiwanie produktów znajdujących się na sklepie. Po wpisaniu słowa kluczowego wyświetlona zostanie strona z efektami wyszukiwania.

 

Kody rabatowe

 

Pole "kod rabatowy" pozwala aktywować otrzymany kod rabatowy. W przypadku wprowadzenia nieprawidłowego kodu rabatowego, system wyświetli stosowną informację. Natomiast, kiedy kod zostanie zweryfikowany jako poprawny, spowoduje on natychmiastowe obniżenie cen produktów, których dotyczy dany kod rabatowy. Informacja o obniżce na podstawie kodu rabatowego zostanie stosownie wyświetlona zarówno w listowaniu produktów jak i w karcie produktu.

Aby aktywować kod rabatowy należy wpisać otrzymany kod w odpowiednie pole umieszczone w sekcji nagłówkowej sklepu.

Statusy zamówienia

 

Zamówienie złożone przez klienta naszego sklepu może przyjąć następujące statusy:

    • przyjęte do realizacji - oznacza, że Twoje zamówienie zostało zaakceptowane i rozpoczyna się jego realizacja przez naszych pracowników.
    • przygotowywane do wysyłki - oznacza, że Twoje zamówienie przechodzi proces kompletowania i pakowania.
    • towar wysłany - oznacza, że Twoje zamówienie zostało wysłane we wcześniej wybrany sposób.
    • oczekuje na wpłatę
    • brak towaru - oznacza, że w danej chwili na stanie sklepu nie ma zamówionego produktu. W takim przypadku obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu uzgodnienia dalszych działań.

 

Dostępne formy płatności

 

W zależności od sposobu wysyłki, wartości zamówienia i własnych preferencji możesz wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności:

  • wpłata na konto - wpłaty należy dokonać na podany numer konta: mBank15 1140 2004 0000 3902 7027 5408. Przy czym, w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia, który otrzymają Państwo w emailu po złożeniu zamówienia. Zamówienie wysyłamy maksymalnie jeden dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
  • płatność za pobraniem - pieniądze za zamówienie należy przekazać kurierowi podczas odbioru paczki.

 

Koszty wysyłki

 

Wysyłka w promocji (dostępna tylko dla wybranych produktów) - Poczta Polska - Ekonomiczna (przedpłata) - 7,50

Poczta Polska - Ekonomiczna (przedpłata) - 7,90 zł

Poczta Polska - Pocztex Kurier48 (przedpłata) - 14,90

Kurier (przedpłata) - 12,90

Paczkomaty InPost (przedpłata) - 10,90 zł

Poczta Polska - Pocztex Kurier48 (pobranie) - 18,90

Kurier (pobranie) - 16,90

Odbiór osobisty - 0,00

 

Jak zmienić dane na fakturze

 

Jeśli podane przez Państwa dane do faktury VAT okażą się być nieprawidłowe, istnieje możliwość wystawienia noty korygującej (do pobrania tutaj). Notę korygującą należy wypełnić w 2 egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron) i przesłać na adres:

 

Selmax S.C.
Ul. Witomińska 46, 81-311 Gdynia

 

Podpisana przez nas nota korygująca zostanie odesłana pocztą tradycyjną.


Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak. Istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę. Przed złożeniem takiego zamówienia prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu w celu omówienia warunków dostawy.

Odbiór przesyłki

Przesyłkę, za każdym razem, należy sprawdzić przy kurierze. Towar przez nas wysyłany jest zawsze zapakowany w oryginalne opakowanie producenta i nigdy nie jest przez nas otwierany. Jeżeli przy wstępnej ocenie paczki możecie Państwo stwierdzić, że miała miejsce próba jej otwarcia, bądź zawartość opakowania jest uszkodzona, należy odmówić odbioru paczki i spisać protokół, który powinien posiadać dostawca. Dostawca zaznaczy, że protokół musi zawierać dokładny opis uszkodzeń i wszelkich zaobserwowanych nieprawidłowości. Następnie należy jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu seltrade.pl aby poinformować nas o zaistniałych problemach z przesyłką.

 

Reklamacje

 

W wypadku zaistnienia potrzeby zareklamowania produktu nasi pracownicy chętnie pomogą w przedsięwzięciu odpowiednich działań.

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego i rozpatrzeniu wniosku, obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu przekazania dalszych instrukcji. W wypadku gdy produkt jest objęty gwarancją producenta należy w tej kwestii kontaktować się właśnie z producentem bez pośrednictwa z nami.

 

Newsletter

 

Nasz sklep posiada wbudowany system informowania klientów o nowościach produktowych, jakie znajdują się w naszej ofercie. Aby zapisać się na listę subskrybentów naszego sklepu należy na stronie głównej odnaleźć pole "newsletter" wpisać w nim poprawny adres email i kliknąć wyślij. Ta prosta czynność pozwala subskrybentowi mieć pewność, iż jako pierwszy dowie się o planowanych promocjach i obniżkach, otrzyma kody rabatowe, a także informacje o nowościach w sklepie.

 

Mają Państwo inne pytania?

 

Nasza obsługa chętnie na nie odpowie. Zachęcamy do skontaktowania się z nami droga elektroniczną na adres email sklep@seltrade.pl lub telefonicznie na numer: 58 732 29 89.