Kategorie
Bestsellery

 

Paczkomaty InPost

 

POKSpokojne zakupy - ochrona do 10 000 zł

Reklamacje

Dane/adres do składania reklamacji:

 

Selmax S.C. Paweł Seredziński Justyna Szymiałojć
ul. Witomińska 46
81-311 Gdynia

 

NIP: 586-225-77-68
REGON: 221063707

 

sklep@seltrade.pl
tel.: +48 58 732 29 89
tel kom.: 792 356 268
fax: +48 58 732 79 38

 

Działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki.

 

UWAGA!

W celu szybszego rozwiązywania reklamacji gorąco zachęcamy do zarejestrowania reklamacji pod adresem rma.selmax.pl - dzięki temu otrzymamy wszelkie informacje, zanim dotrze do nas przesyłka i tym samym już po otrzymaniu przesyłki będziemy w stanie rozpatrzyć reklamację dużo szybciej. Bardzo prosimy o umieszczenie wyrazu "REKLAMACJA" w widocznym miejscu na przesyłce.

Dodatkowo w celu jeszcze szybszego rozpatrzenia reklamacji zachęcamy do skorzystania z opcji wysłania paczki na nasz koszt za pośrednictwem strony ezwroty.poczta-polska.pl wpisując nazwę sklepu "Seltrade". Po naszej akceptacji będzie możliwość wydrukowania etykiety i darmowego nadania paczki w urzędzie pocztowym.

Prosimy o nie wysyłanie do nas paczek reklamacyjnych płatnych za pobraniem.

 

Warunkiem koniecznym do przeprowadzenia procedury reklamacyjnej jest odesłanie do naszej siedziby wadliwego produktu.

 

 

Reklamacje dotyczące Towarów
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Selmax, ul. Witomińska 46, 81-311 Gdynia
3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
6. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Selmax, ul. Witomińska 46, 81-311 Gdynia oraz na adres poczty elektronicznej: sklep@seltrade.pl.
2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

 

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a.a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
a.b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
a.c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.