Zgłoś sugestię

SMAR DO PRZERZUTEK MANETEK NIEKAPIĄCY SLICK 100 ml

producent: STAR BLUBIKE
kod producenta: STA010
symbol: STA010
EAN: 8020617300005
13,03 zł cena netto: 10,59 zł
dostępność: Natychmiastowa wysyłka i
dostawa od: 9,95 zł
Liczba sztuk
Dodaj do ulubionych

[PL]


UNIWERSALNY OLEJ ROWEROWY SLICK 100 ml


SLICK to rafinowany olej mineralny z kontrolowanym współczynnikiem lepkości, doskonały do smarowania większości części w rowerze. Olej ten wzbogacany jest o substancje antykorozyjne. Slick powoduje cichą pracę oraz chroni wszelkie mechaniczne części przed zatarciem i zużyciem.

  • Przeznaczenie - codzienna pielęgnacja ruchomych części w rowerze.

  • Uniwersalny środek smarny o średnim współczynniku lepkości - doskonały do przerzutek, manetek, elementów hamulca itp.

  • Dzięki swojej konsystencji nie kapie, doskonale penetruje podzespoły chroniąc przed korozją i gwarantując cichą pracę.


Opakowanie zbiorcze: 12 szt (kolorowy kartonikowy prezenter na ladę)

SMAROWANIE ŁAŃCUCHA ROWEROWEGO

Smarowanie łańcucha rowerowego jest absolutną koniecznością dla każdego kolarza, niezależnie od tego, czy jesteś amatorem, czy zawodnikiem. Smarowanie łańcucha jest ważne ze względu na płynność pracy napędu, tarcie i ochronę przed korozją.

Łańcuch rowerowy składa się z zewnętrznych ogniw, które są połączone ze sobą za pomocą cylindrów, z włożonymi sworzniami (otwór w ogniwie jest nieco mniejszy niż otwór sworznia). Gdy łańcuch się porusza, powstają siły, które sprawiają, że różne części współpracują ze sobą.

Smarowanie sprawia, że ​​ślizganie się między ogniwami i sworzniami jest płynne, zmniejsza tarcie i wytwarzane ciepło, które mogłoby zniszczyć powierzchnię części. Smarowanie chroni również metal łańcucha przed wodą i tlenem obecnym w atmosferze, aby uniknąć korozji i sprawia, że ​​ruch łańcucha jest cichszy.

Wynika z tego, że smarowanie musi odbywać się na sworzniach i tylko na nich, starając się, aby smar wniknął do ich wnętrza. Należy pamiętać, że NIE WOLNO smarować zewnętrznych ogniw łańcucha, ponieważ przyciągają one kurz i brud, które mogą gromadzić się na przedniej przerzutce, zębatkach i tarczach, niszcząc je. Smarowanie należy wykonywać tylko na czystym łańcuchu, ponieważ nierozsądnym jest dodawanie smaru do łańcucha pokrytego starym olejem i brudem.

Jakiego smaru powinniśmy użyć?

Łańcuch rowerowy należy smarować wyłącznie produktami przeznaczonymi do rowerów, najlepiej biodegradowalnymi. Oleje „drop” STAR bluBike są produkowane ze źródeł odnawialnych, nie zawierają ropy naftowej i łatwo ulegają biodegradacji.

Absolutnie należy unikać produktów przeznaczonych do rozpuszczania rdzy. Nie są one lepkie i nie pozostają w sworzniach i nie brudzą łańcucha. Smary w aerozolu bez aplikatora mają tendencję do osiadania wszędzie, także na zew. powierzchni łańcucha i mogą być nie tylko bezużyteczne, ale również szkodliwe.

Smary rowerowe zazwyczaj dzielą się na dwie szerokie kategorie. Mokry czy suchy to opis właściwości smaru, a niekoniecznie warunków użytkowania. Możesz użyć mokrego smaru w słoneczny dzień, a suchego, gdy pada deszcz. Wybór należy dokonać zgodnie z potrzebami: czasem trwania, potrzebą smarowania, czyszczeniem. Na podstawie tej analizy można zdecydować, którego smaru użyć.

Smary płynne na sucho (DRY), często na bazie teflonu, ma wysoką moc smarowania. Pozostawiają naprawdę cienką warstwę oleju i wosku, nie brudzą i nie powodują przywierania kurzu i błota do łańcucha. Z drugiej strony bardzo cierpią z powodu wody, która je wypłukuje, a ze względu na niewielką ilość produktu pozostającą na łańcuchu, będą działać krócej w porównaniu ze smarem na bazie „czystego” oleju. Łańcuch rowerowy musiałbyś smarować częściej.

Smary mokre (WET) to lepkie smary, które zapewniają znaczne smarowanie. Mają doskonałą odporność na wodę i wypłukiwanie i mają tendencję do długiego utrzymywania się po zastosowaniu. Z drugiej strony są ciężkie, dlatego przyciągają brud i kurz. Podczas procesu czyszczenia wymagana będzie większa uwaga i czas.

STAR BLUBIKE może dostarczyć Ci wszystkiego, co jest potrzebne do czyszczenia/smarowania łańcucha rowerowego. Cały proces zajmie Ci tylko kilka minut.


[GB]


ALL PURPOSE BIKE LUBRICANT SLICK 100 ml


SLICK is a refined mineral oil with a controlled viscosity. Indicated for all bike parts, this oil is treated with special anti-rust additives. SLICK eliminates noise and protects all mechanical parts from wear.


[DE]


UNIVERSAL ÖL-SCHMIERMITTEL SLICK 100 ml


SLICK ist ein neues, raffiniertes, mit Antioxidationszusätzen behandeltes Mineralöl mit kontrollierter Viskosität, das sich zur Schmierung sämtlicher Fahrradteile eignet. Durch SLICK wird das Fahrrad laufruhiger, es schützt die mechanischen Teile vor Verschleiß. Ideales Allround-Schmiermittel für alle mechanischen Teile am Rad.


Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Zapytaj o produkt