Praca
Zainteresowanych pracą w naszej firmie prosimy o wysyłanie CV na adres praca@selmax.pl wraz z krótką charakterystyką swojej osoby.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży w sklepie internetowym
wymagania:
- zaangażowanie,
- dobra organizacja własnej pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- KREATYWNOŚĆ
obowiązki:
Obowiązki mieszczą się w zakresie działalności sklepu internetowego.
Możliwy bardzo szeroki obszar obowiązków (w zależności od preferencji uzgodnionych podczas spotkania):
- wzbogacanie oferty produktowej
- pomoc przy obsłudze sklepów internetowych
- pełnienie funkcji menedżera produktów (tworzenie atrakcyjnej oferty produktowej, atrakcyjne przedstawianie posiadanych produktów, poszukiwanie nowych produktów)
- działania marketingowe wspierające sprzedaż produktów i usług
- tworzenie tekstów reklamowych i innych (np. umieszczanych na stronach internetowych)
- pozyskiwanie klientów drogą elektroniczną i telefoniczną
oferujemy:
- możliwości rozwoju
- współpraca z młodym, dynamicznym zespołem
- stabilne zatrudnienie
opis dodatkowy:
Zatrudnienie preferowane w formie praktyk lub na umowę zlecenia.
Później możliwość zatrudnienia na stałe z możliwościami awansu.
W tytule maila prosimy koniecznie o podanie nazwy stanowiska.