Zgłoś sugestię

Tester grubości lakieru Marse AT500

producent: Pozostali
symbol: aksamtestmarsat500
19,99  cena netto: 16,25 zł
cena przy zakupie minimum 3 sztuk: 18,79 zł cena przy zakupie minimum 10 sztuk: 18,26 zł
wysyłka od: 7,90 zł
Produkt obecnie niedostępny
  • Polski producent
  • Wykrywa wiele wad lakieru
  • Nie rysuje lakieru
  • Wykazuje zauważalne różnice pomiędzy jedną a dwiema warstwami lakieru
  • Sprawdza czy auto ma przebite numery nadwozia

Profesjonalny magnetyczny tester grubości lakieru AT500 polskiej firmy Marse. Stworzony został tak, aby umożliwić zlokalizowanie najdrobniejszych poprawek blacharsko-lakierniczych, jednocześnie nie naruszając powłoki lakierniczej. Tester jest całkowicie bezpiecznby dla lakieru samochodu. Jego magnetyczna końcówka pokryta jest gumą, dlatego nie trzeba obawiać się o zarysowanie lakieru, czy ślady odbitych kółek. Inne, konkurencyjne urządzenia często nie posiadaja tak podstawowego zabezpieczenia i mogą powodować uszkodzenia lakieru.
Urządzenie tego typu przydaje się zwłaszcza w wypadku kupna używanego samochodu, kiedy nie mamy pewności co do jakości karoserii.

Urządzenie testowane było przez znane serwisy


Według testu przeprowadzonego na łamach magazynu "Motor", AT500 został uznany najlepszym testerem magnetycznym na rynku. Liczne pochlebne opinie użytkowników testera stanowią dowód na jego użyteczność i jakość.

Co umożliwia tester AT500?

  • zlokalizowanie nieoryginalnych elementów karoserii - cieńsza warstwa lakieru
  • zlokalizowanie miejsc szpachlowanych - gruba warstwa szpachli i lakieru
  • zlokalizowanie miejsc po raz drugi malowanych - grubsza warstwa lakieru
  • ustalenie czy dane auto jest kradzione - wykryje szpachel w miejscu numerów seryjnych


Jak to działa?

  • Pierwsze co należy zrobić, to znaleźć miejsce na naszym aucie, co do którego mamy całkowitą pewność, że nie były tam przeprowadzane żadne prace blacharsko - lakiernicze. Jeżeli nie możemy zlokalizować takiego miejsca, to należy tą samą czynność przeprowadzić na innym aucie tej samej marki. Jest to o tyle ważne, ponieważ wartość pierwszego pomiaru posłuży nam jako podstawa do dalszych porównań.
  • Aby wykonać poprawny pomiar, tester należy prostopadle przyłożyć do powierzchni karoserii (magnetyczny tłok przyczepi się do karoserii). Następnie należy powoli odciągnąć tester od powierzchni lakieru, pamiętając o prostopadłym kierunku ruchu. W tym czasie cały czas obserwujemy skalę i staramy się zaobserwować, na której kresce tester oderwie się od powierzchni karoserii. Tą czynność powtarzamy 3 razy na tym samym miejscu w celu upewnienia się, iż pomiar jest prawidłowy.
  • Przykładowo, tłoczek oderwał się od "zdrowej" karoserii na kresce oznaczonej liczbą 2,0, a np. na błotniku na kresce 1,8 - 1,7. Oznacza to, iż miejsce to na pewno było malowane drugi raz.
  • Jeżeli przykładowo, tłoczek oderwał się na kresce 1,6 - oznacza to, iż takie miejsce było grubo malowane, jeżeli poniżej tej wartości to takie miejsce było szpachlowane. Im więcej będzie szpachli, tym tłoczek szybciej oderwie się od karoserii.
  • Istnieje także inna możliwość. Załóżmy, że badamy inne miejsce, np. drzwi, na których tłok trzyma się dłużej niż na oryginalnym miejscu, to wtedy mamy do czynienia z nieoryginalnym elementem karoserii, ponieważ nigdy nie będzie tak, że malowany nowy element będzie miał taką samą grubość lakieru. Zawsze będzie ona cieńsza.

Pierwsze co należy zrobić, to znaleźć miejsce na naszym aucie, co do którego mamy całkowitą pewność, że nie były tam przeprowadzane żadne prace blacharsko - lakiernicze. Jeżeli nie możemy zlokalizować takiego miejsca, to należy tą samą czynność przeprowadzić na innym aucie tej samej marki. Jest to o tyle ważne, ponieważ wartość pierwszego pomiaru posłuży nam jako podstawa do dalszych porównań.

Aby wykonać poprawny pomiar, tester należy prostopadle przyłożyć do powierzchni karoserii (magnetyczny tłok przyczepi się do karoserii). Następnie należy powoli odciągnąć tester od powierzchni lakieru, pamiętając o prostopadłym kierunku ruchu. W tym czasie cały czas obserwujemy skalę i staramy się zaobserwować, na której kresce tester oderwie się od powierzchni karoserii. Tą czynność powtarzamy 3 razy na tym samym miejscu w celu upewnienia upewnienia się, iż pomiar jest prawidłowy.

 

Przykładowo, tłoczek oderwał się od "zdrowej" karoserii na kresce oznaczonej liczbą 2,0, a np. na błotniku na kresce 1,8 - 1,7. Oznacza to, iż miejsce to na pewno było malowane drugi raz.

Jeżeli przykładowo, tłoczek oderwał się na kresce 1,6 - oznacza to, iż takie miejsce było grubo malowane, jeżeli poniżej tej wartości to takie miejsce było szpachlowane. Im więcej będzie szpachli, tym tłoczek szybciej oderwie się od karoserii.

 

Istnieje także inna możliwość. Załóżmy, że badamy inne miejsce, np. drzwi, na których tłok trzyma się dłużej niż na oryginalnym miejscu, to wtedy mamy do czynienia z nieoryginalnym elementem karoserii, ponieważ nigdy nie będzie tak, że malowany nowy element będzie miał taką samą grubość lakieru. Zawsze będzie ona cieńsza.


Produkt posiada certyfikat CE, spełnia wszelkie niezbędne wymogi oraz przepisy, a także został dopuszczony do obrotu na terytorium RP. Kraj pochodzenia: Chiny
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Zapytaj o produkt
Seltrade