Zgłoś sugestię

Regulamin obowiązujący do 2018-05-24

Informacje o Firmie

Sklep internetowy działający pod adresem Seltrade.pl prowadzony jest przez:
Selmax S.C. Paweł Seredziński, Justyna Szymiałojć
ul. Witomińska 46
81-311 Gdynia
NIP: 586-225-77-68
REGON: 221063707

Nasza oferta

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie produkty posiadają niezbędne oznaczenia i certyfikaty. W wyjątkowych przypadkach, przy wyraźnym zaznaczeniu tego w nazwie i/lub opisie produktu, oferować możemy towary
używane lub z ekspozycji. Ceny produktów na stronie kategorii są cenami brutto. Na stronach z szczegółowym opisem poszczególnych produktów podawane są cena netto i cena brutto.

 

Składanie zamówień

Zamówienia przyjmujemy w następujący sposób:
- poprzez sklep internetowy seltrade.pl
- pocztą elektroniczną na adres sklep@seltrade.pl
- telefonicznie pod numerem: 58 732 29 89
- osobiście w siedzibie firmy

Wysyłka za granicę możliwa jest po wcześniejszym uzgodnieniu drogą mailową lub telefonicznie. Koszty wysyłki takiego zamówienia ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia.

 

Sposoby dostawy

Oferujemy następujące metody dostarczenia towaru:

Poczta Polska
- zamówienie opłacane z góry przelewem na konto (przedpłata)
przesyłka polecona
przesyłka polecona priorytetowa
- zamówienie opłacane przy odbiorze przewoźnikowi (pobranie)
paczka
paczka priorytetowa

Kurier
- zamówienie opłacane  z góry przelewem na konto (przedpłata)
- zamówienie opłacane przy odbiorze przewoźnikowi (pobranie)

Paczkomaty InPost
- zamówienie opłacane z góry przelewem na konto (przedpłata)
- zamówienie opłacane przy odbiorze w paczkomacie


Dla niektórych produktów dostępna jest promocyjna przesyłka polecona. Dotyczy ona produktów o niewielkich gabarytach.

Typowe czasy dostawy, zależne od wybranego sposobu dostarczenia, to:
Poczta Polska – 3-5 dni roboczych od wysłania przesyłki
Poczta Polska Priorytet – 2-3 dni robocze od wysłania przesyłki
Kurier – przesyłka dostarczana jest zazwyczaj następnego dnia roboczego od wysłania przesyłki
Paczkomaty InPost - przesyłka dostarczana jest do paczkomatu zazwyczaj następnego dnia roboczego od wysłania przesyłki

 

Sposoby płatności

Oferujemy następujące metody płatności:

pobranie - za zamówienie płacisz przy odbiorze przesyłki (nie dotyczy promocyjnej wysyłki)

przedpłata na konto - po złożeniu zamówienia otrzymasz informację o sumie do wpłaty i numerze konta. realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie

PayU - szybkie przelewy internetowe. Przy większości opcji tej płatności przelew realizowany jest automatycznie. Forma ta umożliwia uiszczenie zapłaty za zamówienie kartą kredytową.

gotówka - zamówienia z odbiorem osobistym mogą zostać opłacone w siedzibie firmy gotówką

 

Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 30 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy znajduje się tutaj. Wzór odstąpienia od umowy jest dostępny tutaj.

Reklamacje i gwarancja

Produkty oferowane w naszym sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

Nasza firma odpowiada na podstawie rękojmi za oferowane produkty na podstawie przepisów prawa. Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy, mogą Państwo skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji oraz z uprawnień przysługujących Państwu wobec naszego sklepu z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

W przypadku stwierdzenia istnienia wady produktu Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Uprawnienie to przysługuje konsumentom w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar poleconą przesyłką pocztową (listem lub paczką) na adres naszej siedziby. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail sklep@seltrade.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis reklamacji).

Prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu oraz dokładnego opisu przyczyny reklamacji wraz z określeniem Państwa żądania co do reklamowanego produktu. Niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu. W przypadku uwzględnienia reklamacji, koszty reklamacji ponosi firma Selmax.

Reklamowane produkty prosimy przesyłać na adres:
Selmax S.C. Paweł Seredziński, Justyna Szymiałojć
ul. Witomińska 46
81-311 Gdynia

Ochrona danych osobowych

Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, administratorem Państwa danych osobowych jest firma Selmax S.C. Paweł Seredziński, Justyna Szymiałojć. Uzyskane w trakcie składania i realizacji zamówienia dane osobowe gromadzone są w naszej bazie danych Klientów i wykorzystywane są w zakresie koniecznym do realizacji Państwa zamówienia. Dane nie są udostępniane osobom trzecim, firmom czy organizacjom.

Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych.

Baza danych osobowych zgodnie z przepisami prawa została zarejestrowana w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod numerem 098030.